Információk amik hasznosak lehetnek számodra, különösen kezdőknek:

-az órád előtt kérlek érkezz legalább 10 perccel korábban, hogy legyen időd kényelmesen
átöltözni.

Hozz kényelmes ruhát, amiben komfortosan érzed magad, nem a ruhádat nézzük!

Hölgyeknek: cicanaci, melegítő vagy rövidnadrág, trikó, póló, sportmelltartó igény szerint.

Uraknak: melegítő vagy sportnadrág, trikó, póló tetszés szerint.

A gyakorlás mezítláb történik, de ha felfázós vagy , netán komfortosabbnak érzed, nyugodtan hozz magaddal zoknit. A relaxációhoz a fázósok hozzanak hosszú ujjú felsőt és zoknit.

-az órádat megelőzően legalább 2 órával ne egyél nehéz ételeket, mert a teli hassal való gyakorlás
kellemetlenséget okozhat. Könnyű ételt ( csoki, szőlőcukor, müzli, gyümölcs) 1 órával a gyakorlás elött fogyaszthatsz.

Pár korty ivóvízre szükséged lehet a gyakorlás folyamán, ha kulacsot hozol a stúdióban
megtöltheted tisztított vízzel.

Gyakorlás után tea és tisztított víz áll a rendelkezésedre a teakonyhában

Ha kezdő vagy nem kell félni, még a gyakorlottaknak sem megy mindig egyformán a gyakorlás (főleg az egyensúly gyakorlatoknál).

Hagyd, hogy erőfeszítés nélkül, szépen lassan hozzászokjon a tested a gyakorláshoz.

A jóga nem a kínzásról, erőltetésről és a fájdalomról szól, ha fájdalmat érzel bontsd a pózt és pihenj.

Csak addig végezd a gyakorlatokat ameddig jólesik, figyeld a tested jelzéseit, úgyis jelzi mi a jó neki.

Kiscsoportban gyakorlunk, csak magadra kell figyelned, nincs versengés és hasonlítgatás, mindenki a saját tempójában halad. Ha valamelyik gyakorlat végzése közben nehézséged támad szívesen segítek, ne érezd kellemetlenül magad miatta. Ha bizonytalan vagy valamiben, ne félj megkérdezni.